Doprava
Způsoby dopravy
Doprava kurýrem
Na doručení vašich objednávek standardně využíváme kurýrní dopravu Geis. Kromě zajímavých slev se vám snažíme zaručit i výhodné poplatky za dopravu. Při nákupu na našem e-shopu máte dopravu zdarma při nákupu v minimální hodnotě 1 599 Kč.
* Doprava zdarma může být časově omezena. Zboží je doručeno přímo do vašich rukou na adresu, kterou uvedete jako fakturační, případně na vámi zvolenou dodací adresu. Kurýrní zásilky na dobírku je možné uhradit pouze v hotovosti přímo kurýrovi.
Cena dopravy
Poplatek za doručení kurýrem do 24 - 48 hodin je účtován podle hodnoty vaší objednávky a způsobu platby:
Do 1 599 Kč (včetně) |
|
Dobírka |
138 Kč |
Platba online |
99 Kč |
Platba převodem |
99 Kč |
*Uvedené ceny platí pouze pro odeslání obyčejných zásilek v rámci České republiky a při odeslání celé objednávky v jedné zásilce. Při rozdělení objednávky a jejím zaslání ve více zásilkách mohou být celkové dopravní poplatky vyšší. Platí pouze v případě, že si zákazník žádá rozdělit objednávku do více zásilek. Pokud je to rozdělení ze strany obchodu, doprava je vždy zdarma. Ceny dopravy jsou uvedeny včetně DPH.
Expedování zboží
V našem internetovém hračkářství máme 95 % zboží na vlastním skladu. Vaše objednávka je proto expedována po jejím přijetí a zpracování nejpozději do 24-48 hodin, resp. následující pracovní den. V případě delší čekací doby vás budeme v krátké době kontaktovat.
- Zboží dostupné skladem, objednané v pracovní den do 15:00 hod expedujeme zpravidla ve stejný den a můžete jej očekávat následující pracovní den, případně do 48 hodin.
- Objednávky přijaté v pracovní dny po 15:00 hodině, o víkendu a v den státního svátku expedujeme první následující pracovní den.
Dodací lhůta
Po expedování objednávky dopravci vám bude zboží doručeno v době od 8:00 do 18:00 během pracovních dnů. Nejsme schopni ovlivnit přesný čas doručení, proto vám doporučujeme, abyste si zásilky nechali doručovat např. do vašeho zaměstnání.
V den expedice vaší zásilky vám z e-mailové adresy shipment@darya.sk odešleme číslo zásilky, částku k úhradě kurýrovi a link kurýrní společnosti Geis na sledování zásilky. Platba je možná pouze v hotovosti. Buďte připraveni na vámi zvolené adrese převzít zásilku, případně pověřte jinou osobu převzetím zásilky a informujte o tom kurýrní společnost na infolince Geis (+420) 951 277 777. Přepravce bohužel nemůže čekat.
Doprava do zahraničí
Cena za dopravu do zahraničí je 270 Kč. Platba je možná pouze kartou online nebo předem převodem na účet.
Jakým způsobem můžete u nás platit?
Platba kartou Online
Nakupování u nás je opravdu jednoduché. Díky rozvoji internetového bankovnictví se celý platební proces zkrátil na minimum. Platba kartou online prostřednictvím platební brány GoPay vám umožňuje zaplatit prostřednictvím platební karty přímo na náš účet během několika sekund. Díky tomu se doručení vaší objednávky urychlí, a nemusíte se obtěžovat s hotovostní platbou při převzetí zboží na dobírku.
Platba převodem na účet
Pokud s vaší objednávkou nespěcháte, zaplatit u nás můžete i klasickým bankovním převodem. Po potvrzení objednávky vám zašleme fakturu s údaji pro bankovní převod. Při platbě bankovním převodem se doba dodání zboží prodlužuje o čas potřebný na zúčtování bankovní transakce a zpracování platby. Zboží zasíláme až po připsání finančních prostředků na náš bankovní účet. Převod trvá obvykle 2-3 dny.
Platba na dobírku
Pokud chcete zaplatit až při přebírání zboží, ze způsobů platby si zvolte Platbu na dobírku. Objednávku vám po zpracování odešleme kurýrní službou Geis. Kurýr vám doručí zásilku přímo na vaši adresu. Doručení balíku předchází telefonický kontakt a dohoda na vhodném čase doručení. Při zvolení způsobu platby na dobírku platíte přímo kurýrovi až při převzetí zboží. Platba je možná pouze v hotovosti.
Online sledování zásilek
Jak zjistíte co je s vaší objednávkou?
Pokud jste si v našem hračkářství zvolili jako způsob doručení zásilky kurýrní službu, svou zásilku můžete sledovat přímo na stránkách společnosti Geis v zákaznickém servisu Sledování zásilek.
Stačí, když do prvního pole sekce Sledování zásilky vyplníte číslo zásilky, které jsme vám zaslali při expedici zboží z e-mailové adresy shipment@darya.sk a budete přesně obeznámen s datem a s časem dodání zboží. Na telefonní lince Geis kurýrní společnosti můžete požádat o jiný termín doručení. V případě že nebudete zastiženi na adrese doručení, kurýr vám balík doručí následující pracovní den.
Kontakty společnosti Geis:
Zákaznický servis Geis:
Telefonní číslo: (+420) 951 277 777
E-mail: info@geis.cz