Nejčastěji kladené otázky

Registrace a objednávky


Jak mohu zboží objednat?

Musím při osobním odběru dělat objednávku přes e-shop?

Ne, stačí, když přijdete a vyberete si přímo na místě, zboží je vyložené.

Jaké výhody má registrovaný zákazník?

Dostává speciální nabídky prostřednictvím newsletteru. Vybrané produkty za nákupní ceny pro podporu prodeje.

Nedaří se mi objednat zboží online přes internet. Jak mám postupovat?

Stačí nás telefonicky kontaktovat na tel. čísle 00 421 944 627 725 nebo 00 421 904 801 759 a udělat objednávku telefonicky. Objednávat můžete i formou e-mailu na e-mailovou adresu info@trendy-mama.sk nebo sms, nezapomeňte, však prosím uvést všechny kontaktní údaje (jméno, adresa, telefonní číslo, e-mail).

Doručení zboží


Kdy dostanu zboží?

Objednávky přijaté do 16.00 hod jsou ještě v daný den vyskladněny a následující pracovní den doručeny, pokud je zboží skladem. V případě, že momentálně nějaké zboží není na skladě, budeme vás ihned e-mailem nebo telefonicky informovat o nejbližším termínu dodání, případně nabídneme podobné zboží.

Kolik zaplatím za doručení?

Vložte produkt do košíku a zobrazí se vám poštovné. Během akcí máme od určité ceny objednávky poštovné zdarma.

Kam mi doručí kurýr zásilku?

Zásilka bude doručena na adresu uvedenou v objednávce jako doručovací adresa. Zpravidla vám kurýr doručí balík před první vchodové dveře.

Udělal jsem si dvě nebo více samostatných objednávek. Můžete je spojit a zaslat spolu v jedné zásilce, abych poštovné platil pouze jednou?

Ano, objednávky vám spojíme, dokud nebyla předcházející objednávka již odeslána.

Může zboží převzít i osoba, která není adresátem?

Ano, samozřejmě. Vaši zásilku může vyzvednout i vámi pověřená osoba. Při způsobu dopravy kurýrem, stačí telefonicky oznámit kurýrovi, kde a kdo zásilku převezme.

Kolik dní je můj balík u kurýra?

Váš balík setrvá u kurýra po dobu 5 dnů od data odeslání. Po uplynutí této doby je zásilka automaticky zasílána zpět na naši adresu.

Reklamace zboží


Co když je zásilka poškozena při přebírání?

Pokud zjistíte, že zásilka je poškozena, je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám e-mail, že vám bylo doručeno poškozené zboží.

Postačí mi doklad o koupi při reklamaci?

Ano, postačí.

Kde si mohu uplatnit záruční opravu?

Veškeré záruční opravy si můžete uplatnit u nás.

Slevový kupón na zboží


Kam mám napsat získaný slevový kupón?

Kód se zadává pouze jedenkrát a považuje se za použitý, až když je objednávka odeslána ke zpracování.

Slevový kupón je třeba napsat do tohoto políčka v části Košík:

Políčko na vkladanie zľavového kódu