Reklamace
Kontrola při přebírání zboží
Ihned při přebírání balíku si zboží důkladně prohlédněte a zkontrolujte jeho kompletnost, úplnost a stav zboží zda není poškozen přepravou. Pokud není balení úplné (např. chybí některý díl) něco je zlomené nebo nefunkční, oznamte tuto skutečnost do 24 hodin prostřednictvím reklamačního formuláře. Po této lhůtě nemusí být vaše reklamace z důvodu nekompletnosti nebo poškození zboží uznána.
Uplatnění reklamace v zákonné lhůtě
V záruční době 24 měsíců máte nárok na bezplatné odstranění vady způsobené výrobcem, dodavatelem nebo prodávajícím. Pro usnadnění průběhu reklamace vadu výrobku zdokumentujte fotografií nebo krátkým videem. Připravte si doklad o koupi (faktura) a návod s vyznačenou chybnou částí, (pokud jde o reklamaci z důvodu neúplnosti nebo poškození zboží).
Postup při reklamaci
1. Ohlášení reklamace
Vyplňte a odešlete náš Reklamační formulář online. V krátké době vaši žádost zpracujeme a budeme vás informovat o dalším postupu.
2. Přijetí reklamace
Dnem přijetí reklamace a začátkem reklamačního řízení se považuje den přijetí reklamačního formuláře a doručení všech potřebných podkladů (fotodokumentace, faktura, vyznačené chybějící části). Počkejte si proto na naše potvrzení přijetí reklamace s pořadovým číslem, které vám pošleme na vámi zadanou e-mailovou adresu. Vaši reklamaci jsme v tomto okamžiku zaevidovali a neprodleně ji začínáme řešit.
3. Posouzení reklamace
Zboží není nutné ve všech případech posílat zpět k nám. Vaši reklamaci posoudíme a vyřídíme v zákonné 30 denní lhůtě a seznámíme vás s jejím výsledkem a způsobem vyřízení. Zboží nám bez předchozího vyzvání neposílejte zpět. Na vyřízení vaší reklamace pracujeme ihned po jejím přijetí a bude vybavena do 30 dnů.
4. Způsob vyřízení reklamace
V případě oprávněné reklamace vám bude podle povahy chyby produktu bezplatně zaslán nepoškozený náhradní díl/y, nové zboží nebo po dohodě s kupujícím dojde k jiné formě kompenzace. Vše jednoduše, rychle a pohodlně!
Odeslání zboží na posouzení
Ptáte se, kam máte zaslat vadné zboží? Pokud to situace vyžaduje, připravte zboží na přepravu tak, aby se nepoškodilo.
Pokud je to z povahy poškození zboží nutné, po předchozí výzvě zašlete reklamované zboží na naši adresu:
Areál Istrochem,
Vajnorská 127/C,
831 04 Bratislava,
Zboží na reklamaci nám zašlete v originálním obalu nebo v jiném vyhovujícím obalu tak, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Zásilku nám zašlete prostřednictvím služby České pošty "Balík na adresu". Zboží zaslané na dobírku nepřebereme, a vrátí se vám zpět. Doporučujeme vám zboží pojistit, za poškození při přepravě neneseme odpovědnost.
V případě jakýchkoli nejasností se obraťte na společnost Katkyn, s.r.o. na telefonní číslo +421 944 627 725, případně e-mailem na info@trendy-mama.cz.
Všechny informace o podmínkách reklamace najdete v sekci Obchodní podmínky.
Odstoupení od smlouvy
V případě že chcete zboží vrátit, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne zakoupení. Zboží musí být nepoužité, úplné (spolu s návodem a dokumentací), nepoškozené, neporušené a v originálním obalu.
Postup při odstoupení od smlouvy
1. Ohlášení odstoupení od smlouvy
Vyplňte a odešlete náš Formulář na odstoupení od smlouvy online.
2. Doručení zboží na provozovnu
Odesílané zboží musí být nepoužité, zabaleno v originálním obalu, nepoškozené spolu s příslušenstvím, včetně dárků, dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení a originálu faktury. Zboží nám zašlete prostřednictvím služby „Balík na adresu,“ zásilky "Na dobírku" nepřebíráme. Zásilku doporučujeme pojistit.
3. Vrácení peněz
Po obdržení zboží vám do 14 dnů vrátíme peníze bankovním převodem na vámi uvedený bankovní účet. Jiný způsob vrácení finančních prostředků není z technických důvodů možný.
Všechny informace o podmínkách odstoupení od smlouvy najdete v sekci Obchodní podmínky.