Dřevěná geometrická deska s hřebíčkem Montessori Geo Board od německé značky Eichhorn představuje vynikající dárek pro všechny děti od 4 let. Kreativní deska je vybavena 64 hřebíčky, na kterých se děti učí vytvářet podle 24 obrázkových karet různé tvary a obrázky pomocí barevných gumiček. Kreativní hračka z kolekce Montessori je zaměřena na rozvoj jemné motoriky dítěte, trpělivosti a objevování geometrických tvarů. Sada 30 barevných gumiček umožňuje dětem snadnou manipulaci, dokážou je snadno připevnit mezi hřebíčky. Dítě postupně vytváří obrázky podle předlohy, zdokonaluje svoji šikovnost, zároveň může kdykoli vytvářet vlastní obrázky a tvary.
Dřevěné didaktické hračky Montessori jsou důležité pro vývoj každého dítěte, zvyšují aktivitu jejich mozku, formují jejich osobnost, dovednosti i dovednosti. Geometrická deska je vyrobena z kvalitního dřeva s hladkým povrchem, nabídne dětem příjemný pocit při hraní. Děti při hře a tvarování gumiček poznávají i nové barvy, učí se je rychleji rozlišit. Po každém dokončeném obrázku dítě získává sebevědomí, může postupovat od lehčích k více komplikovanějším tvarům.
Již více než 60 let přináší německá značka Eichhorn chlapcům a dívkám ty nejkvalitnější dřevěné hračky, které plně podporují rozvoj jejich kreativity a individuality. Prémiové produkty Eichhorn jsou nadčasové, potěší i další generaci. Podporují u dětí zdravou zvědavost, představivost, rozvíjejí jejich dovednosti a jemnou motoriku. Nejvyšší etické a ekologické standardy společnosti Eichhorn přispívají k tradiční ochraně lesů. Hračky ze dřeva splňují přísná bezpečnostní kritéria a normy stanovené Evropskou unií.
Naučné dřevěné hračky od německé značky Eichhorn. Dřevěná geometrická deska s hřebíčky a barevnými gumičkami pro vytváření obrázků podle předlohy zaujme děti již od 4 let.
Načítám hodnocení...
Načítám podobné produkty... Cookies, které používáme, nám pomáhají při zlepšení Vašeho zážitku při prohlížení naší stránky od okamžiku Vaší návštěvy až po její ukončení. Jen na jejich základě umíme zpřístupnit některé funkce, jako například průběh nákupu nebo vkládání do košíku.