Dětská hra Coccimemo je pěkná a naučná hračka vhodná pro děti od 2 do 6 let. Je to tradiční, ale zároveň netradiční pexeso pro děti v podobě berušky, na níž se odkrývají obrázky různé obtížnosti. Obsahuje 5 kusů laminátových podkladů - karet s různě náročnými obrázky, které se vloží do berušky a hra může začít. Hráči postupně odkrývají černé tečky a hledají dva shodné symboly. Ten hráč, který nasbírá více černých teček vyhrává. Prostřednictvím této dětské společenské hry se rozvíjí jemná motorika, analytické schopnosti, děti si posilují paměť. Pexeso s beruškami je nadčasová hračka, která se bude líbit několika generacím, vyrobená z kvalitních materiálů a zdravotně nezávadných barev.
Všechny hračky Janod mají edukační charakter, přispívají k mentálnímu a fyzickému rozvoji dítěte. Manipulací s hračkami Janod se rozvíjí jemná dětská motorika, zkoumáním povrchů se posiluje hmatová citlivost. Hračky a doplňky Janod mají dlouholetou tradici, přičemž se při výrobě využívají moderní technologie a jsou splněny požadavky současných dětí, ale i rodičů. Dětská hračka Janod se díky svému jedinečnému designu, kvalitním materiálům a barevnému provedení stane oblíbeným společníkem dětí během dlouhých letních nebo zimních večerů a zaručí, že se nikdy nebudou nudit a jen tak ztrácet čas.
Společnost Janod se zabývá produkcí prvotřídních hraček s francouzským designem, které jsou jednak hravé a jednak rozvíjejí inteligenci dětí. Hračky pro děti Janod splňují všechny přísné standardy a předpisy, proto si můžete být jisti, že děti se hrají a baví v naprosto bezpečné atmosféře. Vedle maximální bezpečnosti mají i atraktivní provedení a dětem po celém světě přinášejí plno radosti a veselosti. Za kvalitou Janod stojí mezinárodní ocenění: PAL Awards, za hračky podporující rozvoj řeči a zlatá příčka v Best Toy Award v Oppenheim Toy Portfolio Award, kde o vítězi rozhodují rodiče, pedagogové a děti.
Cookies, které používáme, nám pomáhají při zlepšení Vašeho zážitku při prohlížení naší stránky od okamžiku Vaší návštěvy až po její ukončení. Jen na jejich základě umíme zpřístupnit některé funkce, jako například průběh nákupu nebo vkládání do košíku.