Elektronické rozšíření Konektor Connector Power představuje kompatibilní doplněk k základním startovacím soupravám kuličkových drah GraviTrax a GraviTrax PRO. Elektronický ovládací prvek Konektor je akční doplněk, díky kterému můžete propojit elektronické doplňky své dráhy s mobilem nebo tabletem s GraviTrax aplikací. Malí konstruktéři si tak budou moci programovat a dálkově ovládat jednotlivé součásti dráhy, hravým způsobem vstoupí do světa programování. Ovládací prvek Konektor využijí děti pouze při zkombinování s dalšími prvky GraviTrax, funguje na 2 baterie AAA (nejsou součástí balení).
Elektronické rozšíření z kolekce Power ke kuličkovým drahám GraviTrax umožňují dětem naplno testovat svoji šikovnost při stavění drah s různými úrovněmi náročnosti. Zkoušejí a hledají způsoby, jak kuličky dostat do cíle, přičemž po cestě překonávají různé typy překážek. Kreativní stavebnice GraviTrax pomáhají zvídavým dětem plně rozvíjet logické myšlení, vnímání prostoru a schopnost hledat řešení. Hravým způsobem odhalují fyzikální zákony, pracují s mechanickými, magnetickými a gravitačními silami.
Značka GraviTrax v sobě spojuje zábavu s principy fyziky, kreativity a logického myšlení. Systém kuličkových drah nabízí dětem i dospělým možnost experimentovat s gravitací, magnetismem a kinetickou energií. Modulární design umožňuje dráhy neustále rozšiřovat o nové prvky, čímž vznikají jedinečné a složité kombinace. GraviTrax si získal popularitu po celém světě jako moderní STEM hračka, která podporuje učení hrou. GraviTrax je skvělou volbou pro všechny malé inženýry, kteří rádi tvoří, objevují a zkoušejí nové věci.
Elektronické doplňky ke kuličkovým drahám GraviTrax. Rozšíření pro kuličkové dráhy Konektor umožní dětem propojit akční doplňky dráhy v aplikaci přes chytrý telefon nebo tablet.
Načítám hodnocení...
Načítám podobné produkty... Cookies, které používáme, nám pomáhají při zlepšení Vašeho zážitku při prohlížení naší stránky od okamžiku Vaší návštěvy až po její ukončení. Jen na jejich základě umíme zpřístupnit některé funkce, jako například průběh nákupu nebo vkládání do košíku.